عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 9 مهر 1394
بازدید : 1097
نویسنده : اس ام اس

روش انتقال مالکیت سیم کارت های رایتل

اگر شما بخواهید سیم کارت رایتل خود را به شخصی دیگر بفروشید نیاز دارید که سند آن را نیز به طور کامل به نام شخص خریدار انتقال دهید امروز در این پست قصد داریم نحوه انتقال سند مالکیت سیم کارت های رایتل را به شخص دیگر در هنگام خرید و فروش را برای شما شرح دهید که مطمئناً روزی نیز به کار شما می آید.

یکی از ویژگی های مشترک در تمام اپراتور امکان تغییر مالکیت سیم کارت به اشخاص دیگر می باشد رایتل نیز از این قائده مستثنی نمی باشد و تمامی مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی رایتل در سراسر کشور اقدام به به انتقال مالکیت سند به شخص دیگر نمایند.

رایتل در وبسایت رسمی خود به نشانی rightel.ir نحوه انتقال مالکیت سیم کارت های این اپراتور به سایر اپراتور ها را به طور کامل برای مشترکین توضیح داده است در این پست قصد داریم که به طور جزئی تر به این مقوله به پردازیم و جزئیات و نکات پروسه انتقال را توضیح دهیم. توجه داشته باشید که با تکمیل شدن پروسه انتقال شارژ رایتل موجود در سیم کارت های اعتباری و همچنین بسته های فعال غیر فعال خواهد شد و انتقال نمی یابد.

متن تبلیغاتی: شما مشترکین اعتباری رایتل می توانید برای خرید شارژ رایتل به وبسایت etore.ir مراجعه نمایید و همچنین کلیه مشترکین دائمی نیز به منظور پرداخت قبوض می توانند از سرویس مذکور استفاده نمایند.

شما می توانید برای انتقال مالکیت سیم کارتهای رایتل کافی است که به یکی از دفاتر نمایندگی های فروش و خدمات رایتل در شهر خود مراجعه نمایید و سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل نمایید برای مشاهده لیست دفاتر نمایندگی های رایتل در شهر های مختلف می توانید به وبسایت رایتل به آدرس rightel.ir مراجعه کنید.

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که خواسته باشید سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل کنید و یا آن را بفروشید حالا این سوال برای شما پیش میاید که چگونه مالکیت سیم کارت خود را به شخص دیگری منتقل کنید؟ با ایتور همراه باشید.

نکات و جزئیاتی برای انتقال مالکیت سیم کارت وجود دارد که در زیر به آن اشاره شده است.

  • توجه داشته باشید که اگر انتقال سیم کارت از طرف وکیل قانونی انجام می شود به همراه داشتن اصل وکالتنامه و تصویر آن الزامی و باید به همراه داشته باشند.
  • در هنگام انتقال به همراه داشتن اصل کارت ملی منتقل کننده سیم کارت و دریافت کننده سیم کارت الزامی می باشد.

  • مشترکین رایتل توجه داشته باشند اگر به سیم کارت فیزیکی خود دسترسی ندارید باید به فروشگاه های رایتل مراجعه سیم کارت را تعویض نمایید و سپس برای انتقال مالکیت سیم کارت رایتل خود اقدام کنید.

  • یکی از اصلی ترین شرایط برای انتقال سیم کارت، حضور شخص منتقل کننده و شخص دریافت کننده سیم کارت رایتل می باشد.

  • برای انتقال سیم کارت شخص انتقال دهنده سیم کارت باید اصل سند سیم کارت رایتل خود را به همراه داشته باشد و در هنگام مراجعه تحویل دهد.

  • مشترکین دائمی این اپراتور برای انتقال سیم کارت به همراه داشتن صفحه ی چاپی پرداخت قبوض برای سیم کارت های دائمی و همچنین به همراه داشتن برگه ی پرداخت آبونمان در روز مراجعه الزامی و باید به همراه داشته باشند.

اگر در سیم کارتی که قصد انتقال آن را دارید طرح بی نهایت فعال باشد باید قبل از انتقال مالکیت سیم کارت به سامانه مدیریت حساب بروید و طرح بی نهایت خود را لغو کنید و پمعادل شارژ رایتل و هزینه ای که پرداخت کرده اید را دریافت خواهید کرد.

اگر از تاریخ آخرین انتقال سیم کارت شما حداقل 20 روز می گذرد، سیم کارت هایی قابل انتقال می باشند که حداقل بیست روز از تاریخ آخرین انتقال آنها گذشته باشد و یا همین مدت از تاریخ فعالسازی این سیم کارت سپری شده باشد.

سعی شده است که در این پست تمام جزئیات و همچنین نکات انتقال مالکیت سیم کارت رایتل آورده شده است امیدواریم که بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

پس از منتقل کردن سیم کارت، میزان اعتبار و شارژ رایتل باقی مانده در سیم کارت و همچنین اعتبار بسته های فعال از بین می رود و قابل انتقال به مالک جدید نمی باشد و همچنین سرعت اینترنت به سرعت پایه باز خواهد گشت. در صورتی مالک جدید سیم کارت خواهان اینترنت پرسرعت رایتل باشد باید دوباره به کمک سامانه مدیریت حساب رایتل اقدام به تکمیل مدارک مورد نیاز نماید و از نو شارژ رایتل تهیه نماید.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای تغییر مالکیت سیم کارت خود نیاز است که هم فرد منتقل کنند و هم شخص دریافت کنند سیم کارت در روز انتقال در دفتر نمایندگی رایتل حضور داشته باشد.

پروسه انتقال سیم کارت بسیار ساده می باشد که به شرط آن که در هنگام انتقال تمام موارد ذکر شده در بالا را به همراه داشته باشید.


به وبلاگ من خوش آمدید

غیر فعال شد !






RSS

Powered By
loxblog.Com