عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 8 آذر 1394
بازدید : 1235
نویسنده : اس ام اس

خوش به حال لنگه های در خانه مان.درسته که خراب شدن و غژغژ می کنن اما بازهم جفت همن...(حسین پناهی)

ما سه چهارم از اصالت وجودی خود را به قیمت شبیه شدن به دیگران از دست می دهیم . . . پرداخت قبض جریمه بــه کــوه گفتــم: شعــرت خــوش اســت و تــازه و تــر، و گــر درســت بخــواهــی مــن از تــو شــاعــرتــر ! کــه شعــرت از دل سنــگ اســت و شعــرم از دل تنــگ . . .

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

زندگی یعنی ناخواسته به دنیا آمدن مخفیانه گریستن دیوانه وار عشق ورزیدن و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن... پرداخت اینترنتی قبض جریمه صـــــبر یک فریب بزرگ است! سالهاست با غوره ها کلنجار میروم حلوا نمیشوند...

نحوه پرداخت قبض جریمه

به غضنفر میگن: با باقی جمله بساز میگه: ما دیشب کوبیده خوردیم میگن باقیش کو؟ میگه: تو یخچاله روش پرداخت آنلاین قبض جریمه نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت...مورچه دانه را دوباره بردوشش گذاشت و به خدا گفت:گاهی یادم می رود که هستی،کاش بیشتر نسیم می وزید

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

میشــــه اسـم پاکتو رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو رو تن گلهــــا کـشید مادرم جـــــونم فـدات برم قــــربــون چشات تو اگــــــــه نگام کنی جون میدم واس نگات پرداخت قبض جریمه نور چشمای تو هست چراغ خونم دستای مهربونت، برکته جونم تویی تک ستاره توی آسمونم تو گله باغچمی ای مادر خوبم

این روزها همه ترس از دست دادن آبروی خود دارند اما به سادگی آبروی دیگران را می برند . . .


تاریخ : پنج شنبه 5 آذر 1394
بازدید : 1071
نویسنده : اس ام اس

یه مدته خونه بیکارم تا لنگ ظهر میخوابم ! امروز حدودای 12.30 مامانم زنگ زده بیدارم کرده ، میگه پسرم این پهلو اون پهلو شو اقلا زخم بستر نگیری !!! من :| مامانم :)))) دردفترخاطراتم نوشتم رفيق زیباست ، معلم دفتر را دید گفت این رویاست . گفتم اي معلم از نوازش رفيق چه میدانی ، گفت درعالم رفاقت ، رفيق همیشه تنهاست. پرداخت قبض موبایل رفتم ارايشگاه ، موهامو رنگ کردمو کوتاه کردم ، بعد رفتم پيش دوستم ديدتم بدون هيچ چيزي ميگه چه قدر رنگ بديه چه مودليه زدي!! بعد 2 روز بعد ديدمش ديدم همه چيزشه مثل من شده!! فک فاميل داريم!!

پرداخت قبض موبایل

در يك بسته ۱۰ بوسه آتشين برات فرستادم روزی يكی بچسبون به لپت وعشق كن وقتی تموم شدعيده ومن اولين نفری بودم كه گفتم عيدت مبارک :-* قبض موبایل برهنه ات ميكنن تا بهترشكسته شوي نترس گردوي كوچك! آنچه سياه ميشود روي تو نيست دست آنهاست!

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

اگه با يكي دست دادي دستت لرزيد اون عشقت نيست بابا برقيه پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور مظلومی چی ساخته * بیستا ستاره ساخته ستاره ها چی کردن * چشارو خیره کردن.

پرداخت آنلاین قبض موبایل

قسم به سيماي فوتبال / قسم به اين تيم ابس / قسم به تيم استقلال كه راه مااااااااا....باشدااااااااااا.......راه توووووووووو..........استقلال. همه به پيش همه به پيش به يك صدا....استقلال قهرمان..قهرمان..قهرمان. سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور هر انسان لبخندی از خداست; تبریک به تو که زیباترین لبخند خدایی... ای دوست به خدا دوری تو دشوار است ، بی تو از گردش ایام دلم بی زار است ، بی تو ای مونس جان دل ز غمت میسوزد،دل افسرده من طالب یک دیدار است.

پرداخت قبض موبایل


تاریخ : جمعه 29 آبان 1394
بازدید : 1078
نویسنده : اس ام اس

آرزويي كن.. گوش هاي خدا پر از آرزوست و دستهايش پر از معجزه.! آرزويي كن شايد كوچكترين معجزه اش بزرگترين آرزوي تو باشد... در پشت حياط عشق! يك جمله زيبا بود غفلت از محبت ها غصه آرد تنهايى !

پرداخت قبض جریمه

احتياط كنيد خاكي بودن آسفالت شدن را در پى دارد ! قبض جریمه تو ایستگاه اتوبوس منتظر اتوبوس بودم یارو میاد میگه : اینجا ایستگاه اتوبوسه ؟ پ ن پ باند فرودگاهه منتظرم هوا پیما فرود بیاد پرواز كنم !

قبض جریمه

ما پيغام دوستيمان را بادود به هم ميرسانيم، نميدانم آنسوتكه چوبي هست يانه، من اين سوجنگلي رابه آتش كشيده ام... پرداخت قبض جریمه سلام ، اينجا غار اصحاب کهف ، تازه از خواب بيدار شديم ! وي لاويو 4jok ...ماکسي ميليانوس !!!

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

باز باران، با ترانه، مي خورد بر بام خانه... خانه ام كو؟ خانه ات كو؟ آن دل ديوانه ات كو؟ روزهاي كودكي كو؟ فصل خوب سادگي كو؟ يادت آيد روزباران،گردش يك روز ديرين؟ پس چه شد ديگر،كجارفت؟ خاطرات خوب و رنگين، در پس آن كوي بن بست، در دل تو،آرزو هست؟ كودك خوشحال ديروز؟ غرق در غم هاي امروز، ياد باران رفته از ياد، آرزوها رفته برباد... استعلام و پرداخت قبض جریمه عشق یعنی پاک بودن در فساد / آب ماندن در دمای انجماد آرزویم اینست؛ دیدن اوج غرورت درصبح؛ و رسیدن به همه رویایت؛ من دعا خواهم کرد؛ روزهایت پر نور؛ شب تو مهتابی؛ دل تو صادق و صاف؛ رنگ باران باشد؛ و خدایی که همین نزدیکیست؛ در امانش باشی.

منبع: پرداخت قبض جریمه


تاریخ : پنج شنبه 9 مهر 1394
بازدید : 1111
نویسنده : اس ام اس

روش انتقال مالکیت سیم کارت های رایتل

اگر شما بخواهید سیم کارت رایتل خود را به شخصی دیگر بفروشید نیاز دارید که سند آن را نیز به طور کامل به نام شخص خریدار انتقال دهید امروز در این پست قصد داریم نحوه انتقال سند مالکیت سیم کارت های رایتل را به شخص دیگر در هنگام خرید و فروش را برای شما شرح دهید که مطمئناً روزی نیز به کار شما می آید.

یکی از ویژگی های مشترک در تمام اپراتور امکان تغییر مالکیت سیم کارت به اشخاص دیگر می باشد رایتل نیز از این قائده مستثنی نمی باشد و تمامی مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی رایتل در سراسر کشور اقدام به به انتقال مالکیت سند به شخص دیگر نمایند.

رایتل در وبسایت رسمی خود به نشانی rightel.ir نحوه انتقال مالکیت سیم کارت های این اپراتور به سایر اپراتور ها را به طور کامل برای مشترکین توضیح داده است در این پست قصد داریم که به طور جزئی تر به این مقوله به پردازیم و جزئیات و نکات پروسه انتقال را توضیح دهیم. توجه داشته باشید که با تکمیل شدن پروسه انتقال شارژ رایتل موجود در سیم کارت های اعتباری و همچنین بسته های فعال غیر فعال خواهد شد و انتقال نمی یابد.

متن تبلیغاتی: شما مشترکین اعتباری رایتل می توانید برای خرید شارژ رایتل به وبسایت etore.ir مراجعه نمایید و همچنین کلیه مشترکین دائمی نیز به منظور پرداخت قبوض می توانند از سرویس مذکور استفاده نمایند.

شما می توانید برای انتقال مالکیت سیم کارتهای رایتل کافی است که به یکی از دفاتر نمایندگی های فروش و خدمات رایتل در شهر خود مراجعه نمایید و سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل نمایید برای مشاهده لیست دفاتر نمایندگی های رایتل در شهر های مختلف می توانید به وبسایت رایتل به آدرس rightel.ir مراجعه کنید.

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که خواسته باشید سیم کارت رایتل خود را به شخص دیگری منتقل کنید و یا آن را بفروشید حالا این سوال برای شما پیش میاید که چگونه مالکیت سیم کارت خود را به شخص دیگری منتقل کنید؟ با ایتور همراه باشید.

نکات و جزئیاتی برای انتقال مالکیت سیم کارت وجود دارد که در زیر به آن اشاره شده است.

  • توجه داشته باشید که اگر انتقال سیم کارت از طرف وکیل قانونی انجام می شود به همراه داشتن اصل وکالتنامه و تصویر آن الزامی و باید به همراه داشته باشند.
  • در هنگام انتقال به همراه داشتن اصل کارت ملی منتقل کننده سیم کارت و دریافت کننده سیم کارت الزامی می باشد.

  • مشترکین رایتل توجه داشته باشند اگر به سیم کارت فیزیکی خود دسترسی ندارید باید به فروشگاه های رایتل مراجعه سیم کارت را تعویض نمایید و سپس برای انتقال مالکیت سیم کارت رایتل خود اقدام کنید.

  • یکی از اصلی ترین شرایط برای انتقال سیم کارت، حضور شخص منتقل کننده و شخص دریافت کننده سیم کارت رایتل می باشد.

  • برای انتقال سیم کارت شخص انتقال دهنده سیم کارت باید اصل سند سیم کارت رایتل خود را به همراه داشته باشد و در هنگام مراجعه تحویل دهد.

  • مشترکین دائمی این اپراتور برای انتقال سیم کارت به همراه داشتن صفحه ی چاپی پرداخت قبوض برای سیم کارت های دائمی و همچنین به همراه داشتن برگه ی پرداخت آبونمان در روز مراجعه الزامی و باید به همراه داشته باشند.

اگر در سیم کارتی که قصد انتقال آن را دارید طرح بی نهایت فعال باشد باید قبل از انتقال مالکیت سیم کارت به سامانه مدیریت حساب بروید و طرح بی نهایت خود را لغو کنید و پمعادل شارژ رایتل و هزینه ای که پرداخت کرده اید را دریافت خواهید کرد.

اگر از تاریخ آخرین انتقال سیم کارت شما حداقل 20 روز می گذرد، سیم کارت هایی قابل انتقال می باشند که حداقل بیست روز از تاریخ آخرین انتقال آنها گذشته باشد و یا همین مدت از تاریخ فعالسازی این سیم کارت سپری شده باشد.

سعی شده است که در این پست تمام جزئیات و همچنین نکات انتقال مالکیت سیم کارت رایتل آورده شده است امیدواریم که بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

پس از منتقل کردن سیم کارت، میزان اعتبار و شارژ رایتل باقی مانده در سیم کارت و همچنین اعتبار بسته های فعال از بین می رود و قابل انتقال به مالک جدید نمی باشد و همچنین سرعت اینترنت به سرعت پایه باز خواهد گشت. در صورتی مالک جدید سیم کارت خواهان اینترنت پرسرعت رایتل باشد باید دوباره به کمک سامانه مدیریت حساب رایتل اقدام به تکمیل مدارک مورد نیاز نماید و از نو شارژ رایتل تهیه نماید.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد برای تغییر مالکیت سیم کارت خود نیاز است که هم فرد منتقل کنند و هم شخص دریافت کنند سیم کارت در روز انتقال در دفتر نمایندگی رایتل حضور داشته باشد.

پروسه انتقال سیم کارت بسیار ساده می باشد که به شرط آن که در هنگام انتقال تمام موارد ذکر شده در بالا را به همراه داشته باشید.


تاریخ : یک شنبه 29 شهريور 1394
بازدید : 1403
نویسنده : اس ام اس

توضیحات کامل در مورد اشتراک گذاری بسته های ایرانسل

امروز در این پست قصد داریم تا نحوه اشتراک گذاری بسته های قیمتی ایرانسل را به شما آموزش دهیم با ما همراه باشید.

تا به حال به اشتراک گذاری بسته های همراه اول فکر کرده اید؟ فرض کنید شما یک تلفن همراه دارید که همراه آن یک سیم کارت ایرانسل نیز دارید برای این سیم کارت یکی از بسته های تشویقی ایرانسل را با خرید شارژ ایرانسل فعال کرده اید و علاوه بر این تلفن همراه، یک تبلت که داخل آن یک سیم کارت ایرانسل قرار دارد حال شما می توانید بسته ی ایرانسل خود را بین این دو سیم کارت به اشتراک بگزارید و مجبور به خرید شارژ ایرانسل و فعالسازی بسته ای دیگر برای سیم کارت دوم خود نباشید. این سرویس اولین بار توسط ایرانسل در اختیار مشترکین قرار گرفته است و همراه اول پس از آن اقدام ارائه این سرویس نموده است.

در دورانی به سر می بریم که داشتن یک اینترنت همراه خوب و با سرعت بالا یک ضرورت به حساب می آید. شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که خواسته باشید بسته ی اینترنتی ایرانسلی را که برای یکی از سیم کارتهای ایرانسل خود خریده اید را با سایر سیم کارت های اعتباری ایرانسل به اشتراک بگزارید شاید بگویید این کار چه مزیتی دارد با یک مثال مزیت این طرح جدید ایرانسل را برای شما شرح می دهیم.

شارژ ایرانسل

حساب چند کاربره ایرانسل

ایرانسل این سرویس را با نام حساب چند کاربره معرفی کرده است شما می توانید با خرید یکی از بسته های اینترنتی ایرانسل، این بسته را بین چندین سیم کارت به اشتراک بزارید با استفاده از این سرویس سایر سیم کارت ها نیز میتوانند از این بسته بهره مند شوند. به عنوان مثال شما می توانید یک بسته برای یکی از سیم کارت های خود خریداری کنید و آن را با سایر سیم کارت هایتان به اشتراک بگزارید توجه داشته باشید که خرید این بسته های ملزم به پرداخت تعرفه ی آنها با استفاده از شارژ ایرانسل میباشد.

 

شرایط و نکات مهم در استفاده از حساب چند کاربره ایرانسل

شخصی که اقدام به خرید بسته میکند سرشاخه نامیده می شود سرشاخه خود را باید عنوان زیر شاخه معرفی کند تا بتواند از بسته استفاده کند.

از حساب چند کاربره ایرانسل تنها می توانید در سیم کارت های اعتباری استفاده کنید.

انتخاب نفراتی که میتوانند از این بسته استفاده کنند توسط سرشاخه صورت میگیرد.

اگر کاربری درحال استفاده از بسته دیگر ایرانسل باشد، سرویس چند کاربره نسبت به بسته ی قبلی او اولویت دارد.

میزان استفاده تمام کاربران با هم جمع میشود و از حساب چند کاربره ایرانسل کسر میشود.

در این سرویس تنها میتوانید از بسته های 2، 5 و 20 گیگابایتی استفاده کنید.

 

نحوه ی فعالسازی حساب چند کاربره ایرانسل

مشترکین ایرانسل میتوانند با کدهای USSD که در شکل زیر معرفی شده سرویس چند کاریره را فعال و یا غیرفعال نمایند:

شارژ ایرانسل

برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی پیشنهاد میشود که از کد USSD به شماره #400* استفاده شود.

امیدواریم که از این مقاله لذت کافی را برده باشید.

منبع: نحوه اشتراک بسته های اینترنتی ایرانسل


تاریخ : جمعه 20 شهريور 1394
بازدید : 1052
نویسنده : اس ام اس

شارژ فوق العاده همراه اول

همراه اول مانند اپراتور ایرانسل اقدام به ارائه شارژ فوق العاده نموده است با استفاده از این طرح در صورتی که شما کد شارژ همراه اول را با پیش کد 142 وارد نماید از شارژ هدیه به صورتی که در جدول زیر آورده شده است بهره مند خواهید شد.

شارژ فوق العاده: از این پس به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، همراه اول اقدام به ارائه شارژ هدیه با نام شارژ فوق العاده کرد. این طرح که تنها برای مشترکین اعتباری همراه اول در دسترس می باشد از دی ماه سال گذشته برای مشترکین فعال شد. اگر مشترکی شارژ همراه اول خود را با شماره 142 وارد نماید بنا به مقدار شارژی که خریداری کرده است به او شارژ هدیه تعلق خواهد گرفت در ادامه میتوانید جدول مربوط به هدیه ی کارت شارژها را مشاهده نمایید. برای خرید شارژ همراه اول به صورت پین کد می توانید از وبسایت ایتور استفاده نمایید. با ایتور همراه باشید.

خرید شارژ همراه اول

طرح شارژ فوق العاده همراه

توجه داشته باشید که هدیه ای که پس از هر بار وارد کردن کد شارژ دریافت می کنید بسته به مقدار شارژ خریداری شده متفاوت است، برای دریافت شارژ فوق العاده همراه اول شما باید کد شارژ را به شکل زیر وارد می کنید: #شارژ همراه اول*142* .
مقدار شارژ هدیه ای که دریافت خواهید کرد طبق جدول زیر می باشد:

شارژ همراه اول 

طبق جدول بالا اگر مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بین هزار تا پنج هزار تومان باشد مهلت استفاده از شارژ فوق العاده ی آن 24 ساعت می باشد و اگر از پنج هزار تومان بیشتر باشد، شارژ فوق العاده همراه اول شما تا سه روز اعتبار دارد.

 

ویژگی های این طرح و شارژ فوق العاده همراه اول

مشترکین اعتباری همراه اول توجه داشته باشند که از شارژ هدیه همراه اول می توانید برای مصرف های داخل شبکه همراه اول استفاده کنید به عنوان مثال برای مکالمه با سایر سیم کارت های همراه اول و یا تماس با تلفن ثابت بهره مند شوید در صورتی که قبل از تمام شدن شارژ هدیه خود اقدام به خرید شارژ مجدد همراه اول کنید شارژ هدیه جدید با شارژ هدیه ی قبلی جمع میشود ولی به مهلت زمانی استفاده از آنها اضافه نخواهد شد. به عنوان مثال با خرید شارژ پنج هزار تومانی و ده هزار تومانی همراه اول و ثبت شارژ با استفاده از کد *142* سیم کارت شما به مبلغ چهار هزار تومان شارژ اضافه خواهد شد و مهلت زمانی استفاده از آن 3 روز می گردد. در صورت تماس با سایر اپراتورها و همچنین تماس خارجی از شارژ اصلی شما کسر می شود و شارژ هدیه شما فقط برای تماس های داخل شبکه می توان استفاده کنید.

درصورت پایان یافتن اعتبار زمانی شارژ فوق العاده، مهلت شارژ اصلی پایان نمی یابد.

با استفاده از این طرح در صورتی که شما یک عدد شارژ 1000 تومانی همراه اول را با پیش شماره 142 وارد نمایید از 200 تومان شارژ هدیه بهره مند خواهید شد که اعتبار زمانی آن یک روز می باشد و برای مصارف داخل شبکه می توانید از آن استفاده نمایید.

منبع: شارژ فوق العاده همراه اول


تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
بازدید : 1029
نویسنده : اس ام اس

طریقه انتقال شارژ رایتل

امروز در این پست قصد داریم تا برای شما روش انتقال شارژ معرفی نماییم. فعلاً از این سرویس مشترکین اعتباری و دیتای رایتل می توانند بهره مند شوند. یکی از کاربرد های مهم این سرویس این می باشد که به جای خرید شارژ رایتل می توانید از دیگران
درخواست شارژ نمایید.

 

سرویس انتقال شارژ رایتل

از طریق سرویس انتقال شارژ رایتل شما میتوانید از سیم کارت های اعتباری و یا دیتای خود به سایر مشترکین رایتل که سیم کارت اعتباری و یا دیتا دارند شارژ را منتقل کنید.

با استفاده از سرویس انتقال شارژ رایتل از سیم کارت اعتباری و یا دیتای رایتل خود اقدام به انتقال شارژ به سایر مشترکین دیتا و یا اعتباری رایتل کنید یکی از مزیت های استفاده از این سرویس این است که شما می توانید شارژی را مهلت زمانی آن در حال اتمام است را منتقل کنید با این کار مهلت استفاده از شارژ دوباره تمدید میشود.

مشترکین رایتل توجه داشته باشند که در حال حاضر از این سرویس تنها میتوانید در سیم کارت های اعتباری و یا دیتای خود استفاده کنید که اپراتور رایتل اعلام کرده است که به زودی این سرویس برای مشترکین دائمی نیز فعال خواهد شد.

شارژ رایتل

سرویس انتقال شارژ رایتل

  • میزان شارژ منتقل شده را بلافاصله میتوانید استفاده کنید.

  • توجه داشته باشید که شما با استفاده از این سرویس می توانید به یک مشترک رایتلی که دارای سیم کارت اعتباری و یا دیتا می باشد شارژ منتقل کنید و همچنین از شارژ های منتقل شده گزارش گیری کنید و همچین از باقی مانده شارژ رایتل خود مطلع شوید و همچنین سرویس انتقال شارژ رایتل را غیر فعال کنید.

 

طریقه انتقال شارژ رایتل

شما مشترک رایتل در ابتدا شما می بایست سرویس انتقال شارژ را فعال سازی نمایید برای فعالسازی این سرویس ابتدا باید شماره #133* را شماره گیری نمایید و دکمه برقراری تماس را فشار دهید پس از شماره گیری این سرویس برای شما فعال میشود.

توجه داشته باشید که در حین فعالسازی از شما درخواست میشود که یک رمز برای خود تعیین کنید بعد از اینکه رمز را انتخاب کردید تمام قابلیت های سرویس انتقال شارژ رایتل برای شما فعال می شود، فقط در حین انتخاب رمز به نکات زیر توجه فرمایید:

رمزی که شما انتخاب میکنید باید دارای چهار رقم باشد و شماره هایی که داری اعداد یکسان به عنوان مثال شماره 2222 و یا اعداد متوالی برای مثال 2345 می باشد قابل قبول نمی باشد.

در نگهداری این رمز دقت کافی داشته باشید رایتل هیچ گونه مسئولیتی بابت سهل انگاری شما در قبال نگهداری رمز نخواهد داشت.

 

در جدول زیر که توسط ایتور فراهم شده است مهلت استفاده از شارژ منتقل شده به ازای مبلغ شارژ منتقل شده را میتوانید مشاهده نمایید:

خرید شارژ رایتل 

مشترکین رایتل توجه داشته باشید که مهلت استفاده از شارژ منتقل شده برابر است با مهلت استفاده زمانی شارژهایی که دارای مقدار حداکثر هستند به عنوان مثال شما شارژ رایتل ده هزار تومانی در سیم کارت خود دارید که داری اعتبار زمانی ده روز می باشد اگر به سیم کارت شما دو هزار تومان شارژ منتقل شود میزان شارژ سیم کارت شما سه هزار تومان می شود و طبق تصویر بالا مهلت زمانی برای استفاده از این شارژ 90 روز می باشد.
مشترکین می توانند در هر بار انتقال شارژ رایتل حداقل هزار تومان و حداکثر ده هزار تومان شارژ منتقل نمایند.

 

  • شما مشترک رایتل در هر روز تنها می توانند یکصد هزار تومان شارژ منتقل کند.

  • شرط لازم برای اینکه یک مشترک بتواند شارژ منتقل کند این است که پس از انتقال حداقل مبلغ پانصد تومان در اعتبار سیم کارت او باقی بماند برای مثال برای اینکه بتوانید شما دو هزار تومان شارژ منتقل کنید می بایست 2500 تومان شارژ در سیم کارت خود داشته باشید. این مبلغ به این دلیل باید در سیم کارت شما باقی بماند که پس از انتقال شارژ رایتل همچنان قادر به برقراری تماس باشید.

  • در هر بار انتقال مبلغ پنجاه تومان به عنوان هزینه سرویس از شخص منتقل کننده اعتبار کسر خواهد شد.

با استفاده از این سرویس شما می توانید به راحتی و به سرعت به هر میزانی که دوست داشتید برای دوستان و آشنایان خود شارژ رایتل منتقل نمایید.

منبع: روش انتقال شارژ رایتل


تاریخ : دو شنبه 2 شهريور 1394
بازدید : 1093
نویسنده : اس ام اس

طریقه خرید شارژ مستقیم از طریق وبسایت ایرانسل

همانطور که می دانید شارژ مستقیم و یا TopUp روش جدیدی است اپراتورها این روزها ارائه کرده اند با استفاده از این روش نیاز نیست که کد 16 رقمی شارژ خریداری شده را وارد سیم کارت خود نمایید و پس خرید شارژ به طور اتوماتیک مبلغ خریداری شده به اعتبار شما افزوده خواهد شد.

به منظور خرید شارژ به این صورت شما میتوانید به وبسایت ایرانسل به آدرس http://92.42.51.224:6001/directTopUp/TopUpController مراجعه نمایید علاوه بر این شما می توانید به وبسایت ایتور مراجعه کرده و سپس به بخش خرید شارژ مستقیم بروید و مبلغ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

روش های خرید شارژ


تهیه شارژ از طریق دستگاه های خودپرداز

توجه داشته باشید که شما مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ها کارت شارژ ایرانسل خریداری نمایند. برای استفاده از این روش ابتدا کارت بانکی خود را در خودپرداز های بانک طرف قرار داد ایرانسل وارد نمایید سپس در صفحه ی اصلی گزینه خرید شارژ را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی ایرانسل را انتخاب کنید.

و حال مبلغ شارژی را که نیاز دارید از بین گزینه های، شارژ هزار تومانی، دو هزار تومانی، 5 هزار تومانی، 10 هزار تومانی و 20 هزار تومانی انتخاب نمایید.

بعد از این مرحله خودپرداز رسیدی را چاپ می نماید که کد شارژ بر روی آن درج شده است کد شارژ را می توانید با کد دستوری زیر وارد نمایید: #کد شارژ 12 یا 16 رقمی*141*

توجه داشته باشید که بانک هایی که طرف قرار داد ایرانسل می باشند و می توان با استفاده از خودپرداز های آن ها شارژ تهیه نمود به شرح زیر می باشد:پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا،  موسسه اعتباری توسعه، صادرات، کشاورزی، اقتصاد نوین، ملت، آینده، ملی.

منبع: روش خرید شارژ ایرانسل


تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 987
نویسنده : اس ام اس

درآمد ناشی از فعال سازی آوای انتظار مرتضی پاشایی به سرطانی ها رسید.

همراه اول اعلام کرد که درآمد حاصله از فعالسازی آواری انتظار مرتضی پاشایی که از شارژ همراه اول و یا بر روی قبوض همراه اول مشترکین لحاظ شده است را برای ساخت مرکز ضد سرطان پرداخت کرده است.

طبق این گزارش مبلغ این درآمد 180 میلیون تومان می باشد که برای ساخت مرکز ضد سرطان هزینه شد.

براساس گزارشی که همراه اول ارائه کرده است، امروز صبح ، 15 دیماه چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول طی مراسمی در ساختمان آموزش و درمان سرطان با حضور پدر و عموی مرتضی پاشایی برای ساخت مرکز جامع سرطان تحویل موسسه ی تحقیقات ، آموزش و درمان سرطان شد .

کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

شایان ذکر است که این درآمد حاصل از فعالسازی ماندگارترین موزیک های خواننده ی محبوب ، زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با کسر شارژ همراه اول از آنها و یا لحاظ شدن مبلغ بر روی قبض پایان دوره آنها از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا 4 آذر ماه 93 اقدام به فعال سازی آن کرده اند که صرف ساخت مرکز جامع سرطان شد .

همراه اول ؛ در 27 آبان ماه سال جاری با اعلام اینکه به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان ، به مدت 8 روز درآمد حاصل از فعال سازی 4 آهنگ انتظار این خواننده ی جوان صرف ساخت مرکز جامع سرطان میشود ، طی اعلام این خبر تعداد زیادی از مشترکین و همراهان همیشگی همراه اول اقدام به انتخاب این 4 آوای انتظار به عنوان آوای انتظار خود کردند که مبلغ حاصله از این فعال سازی و شارژ همراه اول به بیش از یکصد و هشتاد میلیون ریال رسید .

همچنین در این مراسم همراه اول به عنوان حامی کنفرانس سرطان و پیشگیری انتخاب شد ، لازم به ذکر است که این کنفرانس در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار میشود .

لازم به ذکر است که مشترکین شارژ همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه 8825 اقدام به کمک به موسسه محک نمایند .

منبع: کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان


تاریخ : دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1004
نویسنده : اس ام اس

اپراتور همراه اول اعلام کرد

پس از فوت خواننده عزیز کشورمان، همراه اول اعلام کرد که درآمد ناشی از انتخاب آوای انتظار و فعال سازی آن و شارژ همراه اولی که از مشترکین به منظور فعال سازی کسر میشود را صرف ساخت مرکز جامع سرطان می نماید.

همراه اول در وب سایت خود اعلام کرد که امروز صبح ، 15 دیماه چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول طی مراسمی در ساختمان آموزش و درمان سرطان با حضور پدر و عموی مرتضی پاشایی برای ساخت مرکز جامع سرطان تحویل موسسه ی تحقیقات ، آموزش و درمان سرطان شد .

این مبلغ پول حاصل از فعالسازی و کسر شارژ همراه اول از آنها، ماندگارترین موزیک های خواننده ی محبوب ، زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا 4 آذر ماه 93 اقدام به فعال سازی آن کرده اند که صرف ساخت مرکز جامع سرطان شد .

اپراتور همراه اول اعلام کرد که ؛ در 27 آبان ماه سال جاری با اعلام اینکه به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان ، به مدت 8 روز درآمد حاصل از فعال سازی 4 آهنگ انتظار این خواننده ی جوان صرف ساخت مرکز جامع سرطان میشود ، طی اعلام این خبر تعداد زیادی از مشترکین و همراهان همیشگی همراه اول اقدام به انتخاب این 4 آوای انتظار به عنوان آوای انتظار خود کردند که مبلغ حاصله از این فعال سازی به بیش از یکصد و هشتاد میلیون ریال رسید .

درآمد حاصله از این فعال سازی و کسر شارژ همراه اول از این مشترکین به بیش از 180 میلیون تومان رسیده است.

کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

همچنین در این مراسم همراه اول به عنوان حامی کنفرانس سرطان و پیشگیری انتخاب شد ، لازم به ذکر است که این کنفرانس در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار میشود .

همچنین مشترکین همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه 8825 اقدام به کمک به موسسه محک نمایند . در این اقدام مبلغ مورد نظر از شارژ همراه اول شما کسر خواهد شد و به موسسه ی محک پرداخت میشود.

منبع: کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان


تاریخ : پنج شنبه 1 مرداد 1394
بازدید : 1684
نویسنده : اس ام اس
جملات زیبا

هیچوقت از خدا نخواه که همه دنیا مال تو باشه ، همیشه از خدا بخواه کسی که همه دنیای توست مال کسی دیگه نباشه .

جملات زیبا و عاشقانه

پیره زنه لخت میره جلو شوهرش میگه حاجی واست لباس عشق پوشیدم . حاجی میگه دستت درد نکنه کاش یه اتو هم بهش می زدی !

متن های زیبا

زمانی که آدمیان وفا میکنند و ماهیان پرواز آن هنگام فراموشت می کنم ولی بدان که نه آدمیان وفا میکنن و نه ماهیان پرواز ، پس همیشه به یادتم

جملات زییا از وبسایت جوک لند

روزی زلب یار ربودم بوسی ، گفت هم بی ادبی هم لوسی ، گفتم گناهم چیست کردم بوسی ، گفت لب و ول کردی و لپ می بوسی !!!

منبع: jokland.ir/cat/65


تاریخ : جمعه 26 تير 1394
بازدید : 1136
نویسنده : اس ام اس
عمس پست

به غضنفر ميگن چرا باســنت ايقدر بزرگه ؟ ميگه : خدا بيامرز مادرم به جای اينكه پودر بچه بهم بزنه پکینگ پودر ميزد ! دنیا ۳ رکن داره :۱) اصلا عاشق نشو۲) اگه عاشق شدی واسه معشوقت بمیر۳) و اگه مردی خاک بر سر بی جنبت

اس ام اس رایتلی باحال

زنگ زدم خونه خالم سلام احوال پرسی کردم ودیدم مثه ادم تحویلم گرفتن منم هیچی نگفتم. اخرش گفتم امروز میاید خونمون؟ برگشته میگه شما؟ گفتم ستارم خاله! گفت وای خاله توییییییی؟ ببخشید اصلا ندیدمت! ندیدم؟ پشت تلفن؟ مسولا رسیدگی کنید مردمو جو سنگین رایتل گرفت شارژ رایتل رفتم یه سیمکارت رایتل خریدم ایرانسل بهم اس داده :فکر نمی کردم بهم خیانت کنی! واست متاسفم! بای

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

زنگیدم به یکی که رایتل داره گفت :مشترک مورد نظر در دسترس نیست! بعد ۱۰دقیقه اس اومده که دوست عزیز که با مشترک رایتل تماس گرفتی الان در دسترس است! اینکه از الان اینجوریه کم کم میگه مشترک مورد نظر با امیر رفته کافی شاپ، نیم ساعت دیگه هم میرن سینما!

رایتل و ایتور

یه دفعه یه آبادانیه تو بیابون گم میشه ، و داشته از تشنگی میمرده .... خلاصه هی میگفته آب آب آآآآآ آب .... یه دفعه میرسه به یه چشمه دستاشو میزنه تو آب میکشه به موهاش میگه آخیــــــــــش ، وُلک راحت شدم تیپ موهام خراب شده بود داشتم میمردما خرید شارژ رایتل از یه نی نی میپرسن عشق یعنی چی ؟ میگه (بچونه بخون) ینی بزالی اونم از چیسپ و پفتت بخوله ولی فقط تو تا دونه ! پيكانی با شماره پلاک تهران ص از چراغ قرمز رد میشه ، پليس که غضنفر بوده آژير كشان دنبالش می افته و پشت سرهم داد می زد : تهران صلی الله عليه و آله بزن كنار


تاریخ : چهار شنبه 24 تير 1394
بازدید : 1086
نویسنده : اس ام اس

یه روز رفتیم معدن
.
.
.
.
بقیش واسه بعدن؟؟؟!!!
::::
:::
می دونی شباهت تو با باغچه چیه ؟ هر دوتون كرم دارین!!!
::::
::::
سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست ، خوش باش كه یك لحظه دلم از تو جدا نیست .
::::
::::

آقایان وقتی می خواهند کاری را انجام دهند ، اول خوب فکر می کنند ، بعد به حرف دلشان گوش می دهند ، به خدا توکل می کنند و . . . . . .
در آخر کاری را انجام می دهند که زنشان بگوید !!!
::::
::::
هر گاه شادم ، یاد تو غمگینم می کند . هر گاه غمگینم ، یاد تو شادم می کند . پس هر دو را دوست دارم ، چون حکایت از تو می کند .


تاریخ : شنبه 20 تير 1394
بازدید : 1314
نویسنده : اس ام اس

از شرکت فرش مزاحمتون می شم، اجازه می دی دلم رو فرش زیر پات کنم؟ تا هیچ جا جز دل من پا نذاری!

کارت شارژ رایتل

طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد خرید شارژ اینترنتی رایتل من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم… در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام… تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام… توی زندگیت هرگز اخم نکن چون ممکنه یه نفر فقط به لبخند تو زنده باشه…

خرید شارژ رایتل

در گذرگاه زمان، خيمه شب بازي دهر، با همه تلخي و شيريني. خرید شارژ از ایتور براي چشيدن طعم شيرين لحظه ها لبخندي كافيست...

شارژ اینترنتی رایتل

عشق يگانه ترين آزادي در جهان است! شارژ رایتل خدايا! به من رفيقي بده كه با من گريه كند. دوستي كه با من بخندد را خودم پيدا خواهم كرد !

خرید اینترنتی شارژ رایتل

آخه ميخوام .?Ok . سلام،خوبي؟ يه لطف ي به من ميكن ي؟ يه عكس تمام قد از خودت بگير برام سند كن كارت بازي كنم ولي جوكر گم شده!


تاریخ : چهار شنبه 17 تير 1394
بازدید : 1058
نویسنده : اس ام اس

سلامی به گرمی اتو.به نرمی پتو..به شیرینی لبو.دوستت دارم هلو! به حیف نون می گن با وطن جمله بساز می گه : من دیروز سر و تنم را شستم می گن : خره وطن با طی دسته داره می گه : اتفاقا ً منم با طی دسته دار خودم رو شستم !

سری جدید متن شارژ رایتل

پسر خسیسه به باباش میگه : بابا چرا ما مثل بقیه با کشتی سفر نمیکنیم ؟ بابا میگه : خفه شو شناتو بکن ! خرید شارژ رایتل سه نفر توي هواپيما برای هم كلاس ميذاشتند . اولين نفر با موبايل دومين نفر با لب تاپ سومين نفر ميبينه داره كم مياره ميره يك دستمال كاغذي رو لوله مي كنه ميگذاره توي جيبش البته يك گوشه از دستمال كاغذي را از جيبش بيرون ميگذاره بعد مي ايد پيش دوستاش يكي از دوستاش ازش مي پرسه اين چيه از جيبت بيرونه ؟ ميگه واي خداي من كي براي من فكس فرستاده !!!؟؟؟

اس ام اس خنده دار رایتل

غضنفر ميره طوطي بخره به جاش يه جغد بهش می‌فروشن. چند روز بعد ازش مي‌پرسن: «اين طوطیه حرف هم مي‌زنه؟» غضنفر جواب میده: «حرف نمی‌زنه ولی خيلي توجه مي‌کنه.» کارت شارژ رایتل یکی تو خيابون هزار تومن پيدا مي کنه ميندازتش ميگه : ما از اين شانسا نداريم

خرید کارت شارژ رایتل

به یارو مي گن اگه يه دختره خوشگل و باحال بهت راه بده چي كار مي كني ...مي گه ازش سبقت ميگيرم خرید کارت شارژ رایتل یارو قهرمان شنا ميشه ازاش ميپرسند از کجا شروع کردي ميگه والا ما که امکانات نداشتيم , از زمين خاکي

متن جدید درباره کارت شارژ

یش بینی تركها از سریال یوسف پیامبر: زلیخا با جومونگ ازدواج میكنه! وقتی وارد دلم شدی، احساس کردم آتش در وجودم شعله ور شد. ای فلفل!


تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
بازدید : 1060
نویسنده : اس ام اس

پیامبر(ص): اگرمیتوانى،همواره با وضوباش؛زیرا هركه مرگش دررسد و وضوداشته باشدشهادت نصیبش شده است صلوات "اللهم عجل لولیک الفرج" دعا یاحق

اس ام اس جدید

آدمک مرگ همین جاست بخند آدمک آخر دنیاست بخند دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند آدمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند آن کسی که خدایش خواندی به خدا مثل تو تنهاست بخند!

پیامک باحال و جذاب

ﺍﻣﺸﺐ ﺗﻤﺎﻡ ﺁﯾﻨﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﮔﺎﻩ ﺍﺟﺎﺑﺖ ﺍﺳﺖ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺧﺪﺍﮐﻨﯿﺪ ﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺁﺑﺮﻭﺩﺍﺭ ﺩﺭ ﻧﺰﺩ ﺣﻖ ﺩﺭﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ ﻗﺪﺭﻣﺮﺍ ﻫﻢ ﺩﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ التماس دعا دارم حلالم کنید

متن و جملات زیبا

▩⇜کـــاش میشــــد . . . ▥⇜ انسـان هـا رو مثــل�� اسکــناس�� ▩⇜ جلـــو نـور گـرفــت . . . ▥⇜و واقعـی��هـاشـونـو�� تشخیص‌ داد❗

اس ام اس عاشقانه

برا بعضیا همه چیز تو جیب و کیفشون جا میشه جز گوشی آیفون و سوییچ ماشینشون


تاریخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394
بازدید : 1072
نویسنده : اس ام اس

ﺩﯾﮑﺘﺎﺗﻮﺭ ﺗﻮﯾﯽ ﻭ ﺁﻏﻮﺷﺖ ! ﮐﻪ ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﻣﺮﺍ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ . . . ! شارژ رایتل جـــدایــی مــان هیــچ یکـــ از تشــریفــات زمان آشنایی را نــداشت،،، فقــط تــو رفـــتــی... و مــن ســعی کـــردم... کمی" سـنگ دل بــاشـــم "

جدیدترین اخبار رایتل

به ســَلامـَتی کسی کــه وقــتی بـَغــلش کــردَمـ تمـــآم تــَنــم لــرزیــد نه وآســه خوشحـــآلی .. یــآ عشــق بــآزی واســه تــرس ِ از فــردآی بـدون اون

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

گــاهــي مــجــبــوري بــراي راحــتــ کــردن خــيــال ديــگــران ... خــود را خــوشــحــال نــشــان بــدهــي... ولـــــي چــه حــيــفــ کــه درونــتــ.... غــوغــاســتـــــ ... برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! چند تا کلمه دارم . . . که بیشترشان "دوستت دارم " است .

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

امام صادق (ع): ریشه های کفر سه چیز است حرص و خود بزرگ بینی و حسد ورزیدن کارت شارژ رایتل انسان سه راه دارد : راه اول از اندیشه میگذرد ، که والاترین راه است ؛ راه دوم از تقلید میگذرد ، این آسانترین راه است ؛ راه سوم از تجربه میگذرد ، این تلخترین راه است .


تاریخ : دو شنبه 25 خرداد 1394
بازدید : 1595
نویسنده : اس ام اس

یست خرید پرسپولیس (منبع : همراه اول) :
کاوه رضایی (مهاجم - ذوب آهن اصفهان)
علیرضا عزتی (هافبک - کاپیتان نفت تهران)
کمال کامیابی‌نیا (هافبک - نفت تهران)
رامین رضاییان (مدافع راست - راه آهن شهر رى (ملی پوش))
سیدمهدی رحمتی (دروازه بان - پیکان)

جملات و متن های جدید در مورد همراه اول

تا حالا میدونستین بلبل انگلیسی صحبت میکنه ؟!
منم نمیدونستم امروز همراه اول پیام داده که
اگه میخواین مثل بلبل انگلیسی صحبت کنید عدد۱را ۲۰۷۱ ارسال کنید !
منم از اینجا متوجه شدم

سری جدید اس ام اس های همراه اولی

 دوستان عزیزی که همراه اول دارند کد زیر رو بزنن :
*111*441#
ستاره 111 ستاره 441 مربع
شرکت همراه اول 2000 تومن عیدی میده...

نوشته های جدید در مورد همراه اول و شارژ همراه اول

همتون تنهایید، همراه اول دروغ میگه!!-
.
.
ایرانسل

 پیامک های همراه اول

 دکتر روحانی به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه 5 هزار تومان شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول ورایتل
به دانش آموزان و دانشجویان ومعلمین عزیز هدیه داد تنها با چند کلیک هدیه خود را بگیرید !!!

جملات خنده دار درباره خرید شارژ

 ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﺰﺩﯾﮏ:
ﻣﺸﺘﺮﮎ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺗﻮﻥ
ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ ﺩﺍﺷﺖ
ﻭ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﭘﯿﺶ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺷﺐ ﺑﺨﯿﺮﮔﻔﺖ
ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ
ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ
۰۹۳۶ ...........
ﺍﺱ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ.
ﺑﯿﺎ ﻭ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺩﻝ ﻭ ﻗﻠﻮﻩ ﺍﯼ ﺑﻬﻢ
ﻣﯿﺪﻥ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻱ ﭘﻴﺎﻡ ﻫﺎﺷﻮﻧو ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻲ ﻫﺮ ﭘﻴﺎﻡ 1000 ﺗﻮﻣﻦ!!!!


تاریخ : شنبه 23 خرداد 1394
بازدید : 999
نویسنده : اس ام اس

ایرانسل است دیگر گاهی دلش میخواهد دوهفته اس ام اس نده ومنو از نگرانی بکشه خب چرا ایرانسل به خدا من رایتل ندارم باور کن خداااااااااااااااااااااا بهش بفهمون خیانت نکرررررردم من هر وقت ایرانسل پیام تبلیغاتی میده نمیخونمش! سریع پاکش میکنم.. . . امروز اس ام اس داده : مشترک گرامی انصافا یه دقیقه صبر کن حرفمو بزنم غیر منطقی بود بعد پاکش کن :))

اس ام اس جدید ایرانسل

فقط دیگه مونده ایرانسل اس ام اس بده بگه اگه خونتون خالی بود کلمه s*e*x رابه 8282 بفرستید تایکی رو بفرستیم. قیمت 50هزار تومان

پیامک در مورد شارژ ایرانسل

مخاطب خاص است دیگر … بهش میگم من نباشم کی میخواد تو رو حرص بده ؟ میگه : ایرانسل ! جوابش کاملا قانع کننده بود … من دیگه حرفی برای گفتن ندارم !

جملات در مورد ایرانسل

اس ام اس جدید ایرانسل مشترک گرامی بخدا اگه بفهمم رایتل خریدی دیگه باهات کات میکنم یه بارم با همراه اول بهم خیانت کردی دیگه طاقتشو ندارم

خرید شارژ ایرانسل

ارسال رایگان اس ام اس به ایرانسل هک کلش آف کلنز و درآمد میلیونی هک وای فای ردیابی شماره تلفن شماره یاب پیدا کردن نام صاحب شماره موبایل دنبال کردن افراد در جملک و ... میگن تو جهنم فقط کارت شارژ ۱۰۰۰۰تومانی میفروشن اونم با قیمت ۱۵۰۰۰تومن !!! تازه وقتی رمز رو بزنی پیام میاد این کارت شارژ قبلا استفاده شده است … حالا میگن تو بهشت ایرانسل پیام میده : با شارژ ۱۰۰۰ریال دیگر ، ۱۸۵۲۲۲۶۰۰۰ ریال اعتبار هدیه بگیرید …0_0


تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1489
نویسنده : اس ام اس
پول در دهان
دلخــــور که میشَـوم , بغـض میــکنم

می آیم پشـت صفحـه ی مانیتــورم

کامنـت مینویسـم ُ صورتک میگــذارم

صورتکی که میخنـدد

و پشتـش قایم میشــوم

که فکـــر کنی میخنــدم

و بخنـــدی...

اشکهایم میـــــــآیند و من

مدام با صورتک مجازی ام میخندم ...
 
 
 

تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1124
نویسنده : اس ام اس
من بودم و

تو

و یک عالمہ حرف…

و ترازویے که سهم تو را از شعرهایم نشان مے داد!!!

کاش بودے و

مے فہــــمیدے

وقت دلتنگے

یک آهـ

چقدر وزن دارد…

 

http://img4up.com/up2/80635647682755915656.jpg


تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1171
نویسنده : اس ام اس
تـ ـ ـ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو صبــــــــح باش!
من تمام شـب های تاریخ را تاب مــــــــــــے آورم !

 

http://img4up.com/up2/57810042579978017326.jpg


تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1159
نویسنده : اس ام اس
خوآســــتن تـو
جنینـــے اســــت در مـن ...
كه نـه سقــط مــــے شـود ،
نـه به دنیـــآ مـــے آیـــد !

لـیلـــآ کردبـچــــہ

 

http://static.cloob.com/public/user_data/user_photo/442/1712516-q.jpg?4708


تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1187
نویسنده : اس ام اس
فقط مـ ـن می دانم
فقط تاریکی می داند
مـاه چقدر روشن است..
فقط خاک می داند
دست های آب،چقدر مهربان..
معنی دقیق نان را
فقط آدم گرسنه می داند..
فقط مـ ـن می دانم
تــ ـو چقدر زیبایی!...

»رسول یونان
 

http://www.novinupload.com/uploads/13358656751.jpg

تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1231
نویسنده : اس ام اس
تـو را دوسـت دارم

در ایـن بـــاران

مـی‌خـواسـتـم تــو

در انـتـهـای خـیـابـان نـشـسـتـه بـاشـی

مـن عـبـور کـنـم

ســـلام کـنـم . . / .


- احـمـدرضــا احـمـدی -
 
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up4/68070880753617131212.jpg

تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1231
نویسنده : اس ام اس

بیا به راه، بگو خلاص، برو به خواب.
دیگر نه در کوچه می‌مانم
نه به خانه برمی‌گرد...م
پاک خسته‌ام از حرفِ گریه، از خواب آدمی،
دیگر هیچ علاقه‌ای به التفاتِ این و آن ندارم
حتی به فهمِ سکوت، به صحبت سنگ،
به بود، به نبود،
به هر چه همین حدود!
فقط می‌خواهم کمی بخوابم،
بالای صخره‌ای از اینجا دور ...
شبِ یک دامنه از بوی پونه و کتاب،
یک بسته سیگار
عکسی از "ری‌را"
و یک پیاله‌ی آب.
بعد انگار که نیامده رفته باشم.
خداحافظ نسیمای غمگین من!

»سید علی صالحی

تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1095
نویسنده : اس ام اس
دلم یک جاده می خواهد...

یک ج______________اده کوتاه...

که به همه دلخوشی هاــــــــــــــیم ختم شود....


به تو:)

http://img4up.com/up2/73532335229418264739.jpg
تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1132
نویسنده : اس ام اس
 

❢دلِ تـنـﮩـایـیَـم آب مـﮯاُفـتـد ، بـراﮮ یـڪ قـطـره بـودنـﭞ . . / .


تاریخ : 4 آبان 1391
بازدید : 1324
نویسنده : اس ام اس
 

❢بی‌تو هم می‌شود زنده‌گی کرد

قدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت؛ ...

فقط ...

بی‌تو نمی‌شود به‌خواب رفت . . / .



√رضــا کــاظمــی


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

غیر فعال شد !






RSS

Powered By
loxblog.Com