عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 987
نویسنده : اس ام اس

درآمد ناشی از فعال سازی آوای انتظار مرتضی پاشایی به سرطانی ها رسید.

همراه اول اعلام کرد که درآمد حاصله از فعالسازی آواری انتظار مرتضی پاشایی که از شارژ همراه اول و یا بر روی قبوض همراه اول مشترکین لحاظ شده است را برای ساخت مرکز ضد سرطان پرداخت کرده است.

طبق این گزارش مبلغ این درآمد 180 میلیون تومان می باشد که برای ساخت مرکز ضد سرطان هزینه شد.

براساس گزارشی که همراه اول ارائه کرده است، امروز صبح ، 15 دیماه چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول طی مراسمی در ساختمان آموزش و درمان سرطان با حضور پدر و عموی مرتضی پاشایی برای ساخت مرکز جامع سرطان تحویل موسسه ی تحقیقات ، آموزش و درمان سرطان شد .

کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

شایان ذکر است که این درآمد حاصل از فعالسازی ماندگارترین موزیک های خواننده ی محبوب ، زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با کسر شارژ همراه اول از آنها و یا لحاظ شدن مبلغ بر روی قبض پایان دوره آنها از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا 4 آذر ماه 93 اقدام به فعال سازی آن کرده اند که صرف ساخت مرکز جامع سرطان شد .

همراه اول ؛ در 27 آبان ماه سال جاری با اعلام اینکه به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان ، به مدت 8 روز درآمد حاصل از فعال سازی 4 آهنگ انتظار این خواننده ی جوان صرف ساخت مرکز جامع سرطان میشود ، طی اعلام این خبر تعداد زیادی از مشترکین و همراهان همیشگی همراه اول اقدام به انتخاب این 4 آوای انتظار به عنوان آوای انتظار خود کردند که مبلغ حاصله از این فعال سازی و شارژ همراه اول به بیش از یکصد و هشتاد میلیون ریال رسید .

همچنین در این مراسم همراه اول به عنوان حامی کنفرانس سرطان و پیشگیری انتخاب شد ، لازم به ذکر است که این کنفرانس در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار میشود .

لازم به ذکر است که مشترکین شارژ همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه 8825 اقدام به کمک به موسسه محک نمایند .

منبع: کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان


تاریخ : دو شنبه 26 مرداد 1394
بازدید : 1004
نویسنده : اس ام اس

اپراتور همراه اول اعلام کرد

پس از فوت خواننده عزیز کشورمان، همراه اول اعلام کرد که درآمد ناشی از انتخاب آوای انتظار و فعال سازی آن و شارژ همراه اولی که از مشترکین به منظور فعال سازی کسر میشود را صرف ساخت مرکز جامع سرطان می نماید.

همراه اول در وب سایت خود اعلام کرد که امروز صبح ، 15 دیماه چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول طی مراسمی در ساختمان آموزش و درمان سرطان با حضور پدر و عموی مرتضی پاشایی برای ساخت مرکز جامع سرطان تحویل موسسه ی تحقیقات ، آموزش و درمان سرطان شد .

این مبلغ پول حاصل از فعالسازی و کسر شارژ همراه اول از آنها، ماندگارترین موزیک های خواننده ی محبوب ، زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا 4 آذر ماه 93 اقدام به فعال سازی آن کرده اند که صرف ساخت مرکز جامع سرطان شد .

اپراتور همراه اول اعلام کرد که ؛ در 27 آبان ماه سال جاری با اعلام اینکه به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان ، به مدت 8 روز درآمد حاصل از فعال سازی 4 آهنگ انتظار این خواننده ی جوان صرف ساخت مرکز جامع سرطان میشود ، طی اعلام این خبر تعداد زیادی از مشترکین و همراهان همیشگی همراه اول اقدام به انتخاب این 4 آوای انتظار به عنوان آوای انتظار خود کردند که مبلغ حاصله از این فعال سازی به بیش از یکصد و هشتاد میلیون ریال رسید .

درآمد حاصله از این فعال سازی و کسر شارژ همراه اول از این مشترکین به بیش از 180 میلیون تومان رسیده است.

کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

همچنین در این مراسم همراه اول به عنوان حامی کنفرانس سرطان و پیشگیری انتخاب شد ، لازم به ذکر است که این کنفرانس در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار میشود .

همچنین مشترکین همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه 8825 اقدام به کمک به موسسه محک نمایند . در این اقدام مبلغ مورد نظر از شارژ همراه اول شما کسر خواهد شد و به موسسه ی محک پرداخت میشود.

منبع: کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان


تاریخ : پنج شنبه 1 مرداد 1394
بازدید : 1683
نویسنده : اس ام اس
جملات زیبا

هیچوقت از خدا نخواه که همه دنیا مال تو باشه ، همیشه از خدا بخواه کسی که همه دنیای توست مال کسی دیگه نباشه .

جملات زیبا و عاشقانه

پیره زنه لخت میره جلو شوهرش میگه حاجی واست لباس عشق پوشیدم . حاجی میگه دستت درد نکنه کاش یه اتو هم بهش می زدی !

متن های زیبا

زمانی که آدمیان وفا میکنند و ماهیان پرواز آن هنگام فراموشت می کنم ولی بدان که نه آدمیان وفا میکنن و نه ماهیان پرواز ، پس همیشه به یادتم

جملات زییا از وبسایت جوک لند

روزی زلب یار ربودم بوسی ، گفت هم بی ادبی هم لوسی ، گفتم گناهم چیست کردم بوسی ، گفت لب و ول کردی و لپ می بوسی !!!

منبع: jokland.ir/cat/65


به وبلاگ من خوش آمدید

غیر فعال شد !






RSS

Powered By
loxblog.Com